28.8.12

Cute shop of the month...

Hopelijk vinden jullie het niet erg want ik heb 'Cute shop of the week' veranderd in
'Cute shop of the month'. Vanaf nu iedere maand, helaas red ik het niet om elke week
een shop onder de aandacht te brengen, deze maand:


Deze webshop met sieraden, stationary en tasjes ontdekte ik op de Dawanda Design markt. Ik keek mijn ogen uit zo veel moois hing en stond er in de kamer. Die dag kocht ik niets en daar had ik achteraf spijt van. Dus bracht ik een bezoekje aan de website en verwende mijzelf met maar liefst twee mooie kettingen: Deze lieve uil en het mooie blaadje prijken nu om de beurt om mijn nek.


Bij all Things we Like vind je bijzondere Designproducten. De eerste collectie bestaat vooral uit hout gelaserde sieraden; kettingen en oorbellen.

HUISVLIJT
De producten van all Things we Like zijn zelfgemaakt. Dat maakt ze bijzonder. Kleine oplages waar met veel liefde aan is gewerkt. Niet alleen door ons maar ook door bevriende ontwerpers. Grondige kennis van zowel traditionele als moderne technieken zorgt voor hoge kwaliteit.


CREATIVITEIT
Inspiratie komt van alles wat ons laat glimlachen; all Things we Like! Janneke van der Heijden en Daan Vergouw zijn al meer dan 10 jaar vriendinnen. Samen studeerden zij aan de kunstacademie en in 2012 starten ze hun eigen Designlabel. Doel? Mooie dingen delen met de wereld!


WIJSHEID
De producten worden zoveel mogelijk verantwoord geproduceerd. Zo is bijvoorbeeld het hout van onze sieraden FSC gekeurd. Producten die we niet zelf kunnen maken worden uitbesteedt.


1 reacties:

Connys Cottage zei

Hoi, wat maak je leuk dingen.Je DaWandawinkel is so mooi.

groetjes Conny