29.10.12

Wel, niet, wel, niet......?!?


Wel, niet, wel, niet...?!?
Deze gedachte spookt al een tijd door mijn hoofd. Zal ik wel of niet stoppen met deze blog? Ik merk dat ik steeds minder tijd heb om hem bij te houden en berichten te plaatsen. Dit komt doordat mijn dochter een klein handenbindertje geworden is en ik per 1 december één dag in de week voor een 'baas' ga werken (natuurlijk blijft Essie's gewoon bestaan). Ook vraag ik mij af of hij überhaupt gelezen wordt omdat er niet veel reacties komen.

Daarom aan jullie de vraag: Stoppen of niet? Vinden jullie het nog steeds interessant, boeiend en leuk om deze blog af en toe te lezen?

6 reacties:

Kaatje (Els) zei

Stop nog maar niet, want ik kom telkens lezen als je post. Daarom reageer ik misschien niet steeds, maar lezen kom ik wel. Dat je wat minder blogt, is toch ook niet zo erg. Neem anders eens een blogpauze, en als je terug zin / tijd hebt om te bloggen, begin je er weer aan... wat je ook beslist, veel succes!!

Sow Cute! zei

Niet stoppen! Zonde, je hebt echt een hele leuke blog!

Marjet zei

Ik zeg eigenlijk toch ook doorgaan, lees je blog altijd wel even, het hoort er echt een beetje bij. Als je wat minder blogt vindt niemand dat erg volgens mij, de meeste mensen volgen je denk ik ook wel via twitter en fb, een blog is toch net weer even iets anders, maar het moet leuk blijven, ook voor jezelf, succes!!

Juliettejet zei

niet stoppen hoor.. minder bloggen is oke maar stoppen ??! nee.
hhaha het is en blijft je eigen keus natuurlijk.
liefs,
kimberley

Tizzalicious zei

Ik lees ook! :)

Anoniem zei

Blijven doorgaan a.u.b.! Geweldige blog! I love it!

Liefs